بیوگرافی زیبا کرمعلی: بازیگر جذاب دهه هفتادی کیست؟

بیوگرافی زیبا کرمعلی: بازیگر جذاب دهه هفتادی کیست؟

زیبا کرمعلی از هنرمندان جوان و ۲۶ ساله ایرانی است که توانست با درخشش در فیلم لاتاری، حرفی برای گفتن داشته باشد. این هنرمند درسخوان و زرنگ، تاکنون فیلم‌های کمی بازی کرده است اما فعالیت‌های او در زمینه هنری، نمود آینده‌ای روشن از ایشان دارد. در این مقاله با ما باشید تا به بررسی آثار هنری و فعالیت‌های او بپردازیم و بیشتر با او آشنا شویم.

بیوگرافی زیبا کرمعلی

این هنرمند که در یک دهه هفتادی موفق است، در سال ۱۳۷۵ متولد شده است و اکنون ۲۶ سال سن دارد. یکی از افتخاراتی که می‌توان برای او بیان کرد، کسب رتبه تک رقمی در کنکور سراسری در رشته هنر است. او توانست در کنکور رشته هنر، رتبه ۸ام را از آن خود کند. با این حال، رشته او در مقطع دبیرستان ریاضی فیزیک بوده است که توانست در آن سال معدل‌های ۱۹٫۹۵ و نیز ۱۹٫۷۵ (دوره پیش دانشگاهی) کسب کند. به این ترتیب می‌توان این فرد را یکی از باهوش‌ترین بازیگران زن ایرانی در دهه ۷۰ دانست. به صورت خلاصه راجع به مشخصات این هنرمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • نام کامل: زیبا کرمعلی،
  • تاریخ تولد: ۱۴ آذرماه سال ۱۳۷۵،
  • محل تولد: کرج، البرز ایران،
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی رشته سینما از دانشگاه هنر تهران،
  • سال‌های فعالیت: او از سن ۲۰ سالگی یعنی در سال ۱۳۹۴ وارد بازیگری شده است،
  • فیلم تاثیر گذار: لاتاری

لانتوری، یکی از فیلم‌های تاثیر گذار و مهم از این بازیگر بوده است. این فیلم در سال ۱۳۹۶ منتشر شد و توانست یکی از ماندگارترین فیلم‌ها را رقم بزند. در ادامه با ما باشید تا بیشتر راجع به این فیلم و مشخصات زیبا کرمعلی صحبت کنیم.

قد زیبا کرمعلی

قد و وزن بازیگران، یکی از آن دسته مشخصاتی است که بسیاری از فن‌ها به آن می‌پردازند و لازم است در یک بیوگرافی کامل، به صورت دقیق بیان شود. هرچند به صورت دقیق این عدد معلوم نیست اما با توجه به تصاویری که منتشر شده است و با یک مقایسه از قد او با ساعت سهیلی در فیلم “لاتاری”، می‌توان گفت او در حدود ۱٫۶۴ متر قد دارد. نزدیک‌ترین افراد از نظر قدی به او، ساره بیات، ساعد سهیلی و نیز پژمان جمشیدی هستند.

همچنین در مورد وزن این بازیگر می‌توان گفت او وزنی در نزدیکی وزن ساعد سهیلی دارد. با این حال هنوز مقدار دقیقی از وزن او بیان نشده است. با این حال می‌توان تخمین زد وزن این بازیگر در حدود ۶۵ – ۷۵ کیلوگرم باشد. شما می‌توانید  در ادامه برای مشاهده عکس‌های بیشتر و اطلاعات شخصی این هنرمند با ما باشید.

عکس های زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی یکی از هنرمندان جوانی است که توانست به سرعت بدرخشد و در زندگی خود نیز موفق باشد. او اخیرا نیز در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه با حضور جمعی از هنرمندان در پردیس سینمایی ملت حضور داشته است. این هنرمند چهره بسیار جذاب و جوانی دارد. به همین خاطر می‌توان گفت بیشتر نقش‌هایی که برای جوانان به خصوص در فیلم‌های دراماتیک و عاشقانه وجود دارند، می‌تواند برای این هنرمند بسیار مناسب باشد.

همچنین تصاویری از والدین او نیز در فضای مجازی منتشر شده است. به عنوان مثال می‌توان به تصویری از او در کنار مادرش اشاره کرد. مادر او زنی بسیار جوان است. به طوریکه ممکن است در نگاه اول، متوجه مادر و دختر بودن آنها از نظر سنی نشوید. همچنین او بسیار به مادر خود رفته است و هردو چهره شبیه به هم دارند.

عکس زیبا کرمعلی بدون آرایش

این هنرمند می‌گوید اهل آرایش‌های غلیظ نیست. با این حال حدس زده می‌شود که او عمل‌هایی را انجام داده باشد. این هنرمند پوست صاف و شفافی دارد و به همین خاطر کمتر از آرایش‌های سنگین استفاده می‌کند. با توجه به تصاویر نزدیکی که از صورت این هنرمند ثبت شده است، بسیاری فکر می‌کنند او عمل بینی را انجام داده است. با توجه به عکس‌هایی که از او ثبت شده است، بنظر می‌رسد تاکنون دیگر عملی نداشته و در این اواخر، بیشتر بر روی استایل و پوششی که دارد، تمرکز کرده است.

اگر می‌خواهید تصاویری از او در سال‌های گذشته را مشاهده کنید، می‌توانید به اکانت اینستاگرامش سری بزنید. چراکه عکس‌های بسیار زیادی از نزدیک و فیس او در ۷ سال گذشته منتشر شده است.

زیبا کرمعلی قبل از عمل

این هنرمند تاکنون اظهارنظری در مورد عمل خود نکرده است. با این وجود همانطور که گفتیم، اینطور بنظر می‌رسد که او یک عمل در بینی خود انجام داده است. اما اگر به عکس او و مادرش هم نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که آنها به صورت طبیعی صورت و چهره نرمالی دارند که نیاز به عمل ندارد. با توجه به اینکه این هنرمند جوان در سال‌های اخیر وارد این حوزه شده است، نمی‌توان اطلاعات دقیقی از او در مصاحبه‌ها بدست آورد.

 

همسر زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. او که اکنون ۲۶ سال سن دارد، در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده که دارای یک برادر کوچکتر به نام نیما است. مادر او طوبی اهری نام دارد و چهره بسیار جوان و نزدیکی به دخترش دارد. این هنرمند از دوره تحصیلی خود می‌گوید که تا سوم دبیرستان ریاضی فیزیک بود و سپس به هنرستان گوهر ناحیه ۳ در کرج تغییر رشته داد. سپس توانست رتبه ۸ کنکور شود. با این حال او می‌گوید به دلیل بی انگیزگی در انتها کمتر درس خوانده است.

همچنین او می‌گوید از کودکی و سن ۱۲ سالگی به هنر علاقه داشته و به نوشتن نشریه و داستان‌های کوتاه و بلند برای مدرسه می‌کرده است. ورود او به بازیگری از سال ۱۳۹۵ است که عوامل فیلم “ماجرای نیمروز” با او آشنا می‌شوند. این رویارویی در همایش نقد و بررسی دانشگاه هنر انجام شد و او توانست در جایگاه عضو ادبی دانشگاه با عوامل آن فیلم آشنا شود. آشنایی او با کارگردان این فیلم، محمد حسین مهدویان، باعث شد تا او بتواند در سال بعد پیشنهاد کاری‌‌اش در فیلم لاتاری را دریافت کند. لاتاری اولین فیلمی بود که توانست در آن ایفای نقش کند.

زیبا کرمعلی و ساعد سهیلی

شایعات بسیاری پس از هم بازی شدن با ساعد سهیلی در فیلم رمانتیک لاتاری ایجاد شد که از جمله آنها شایعه ازدواجشان است. همچنین قبلا نیز شایعه ازدواج او با مصطفی کیایی مطرح شد. این موارد همگی نادرست هستند. زیبا کرمعلی و ساعد سهیلی به عنوان یکی از زوج‌های هنری جوان و جذاب در سال ۱۳۹۶ شناخته شدند که کلیپ‌های آنها از این فیلم در ساخت ویدیو‌های کوتاه عاشقانه بسیار منتشر شد. همچنین تیپ جذاب این دو هنرمند سبب شد تا استقبال مردمی و شایعات بسیاری پیرامون آنها مطرح شود.

 

زیبا کرمعلی در لاتاری

لاتاری، نام یکی از فیلم‌های عاشقانه و دراماتیک است که در آن یک زوج با بازی جذاب زیبا کرمعلی و نیز ساعد سهیلی به ترتیب در نقش‌های نوشین و امیرعلی با یکدیگر آشنا شده و علاقمند می‌شوند. با این حال پدر نوشین از این رابطه راضی نیست و این موضوع سبب می‌شود تا این زوج به فکر رفتن به خارج با یکدیگر بیفتند. آنها در لاتاری ثبت نام می‌کنند و این نقطه عطفی است که نام فیلم از آن نشات می‌گیرد. آنها با یکدیگر قرار می‌گذارند که این کار را انجام دهند. با این حال بعد از یک مدت، پدر نوشین به خاطر بدهی‌هایی که دارد و با آشنایی‌هایی که نوشین دارد، این دختر برای کار ترجمه به دبی می‌رود. پس از آن، اتفاق ناگواری برای او در این کشور می‌افتد که ساعد سهیلی به جستجوی علت آن می‌رود.

او در مورد پذیرش این نقش می‌گوید پس از آشنایی با کارگردان این فیلم، آقای مهدویان با او صحبت کرد؛ چراکه فکر می‌کرد می‌تواند نقشی را به عهده بگیرد. هرچند فیلم‌نامه در حال نگارش بود و او نیز از موضوع فیلم چندان آگاهی نداشت اما پس از آنکه علاقمندی خود را به فیلم نشان داد، با یک قرار توسط آقای امینی در این فیلم وارد شد. جالب است بدانید که او هیچ تجربه‌ای در تئاتر و سینما نداشته بود و تمارین صفر بازیگری را با ابراهیم امینی، فیلمنامه نویس این فیلم انجام داد تا توانست قبول شود.جوان ایرانی (irjavan.com)

این فیلم در سال ۱۳۹۷ در ۱۱۰ دقیقه به کارگردانی محمدحسین مهدویان پخش شده است. ژانر این فیلم را می‌توان به عنوان یک فیلم عاشقانه غمگین درنظر گرفت. همچنین نکته‌ای که می‌توان راجع به این فیلم بیان کرد، ثبت آن به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم در ۳۶ دوره جشنواره فیلم فجر است که به عنوان ۴امین فیلم پرفروش غیر کمدی در سینمای ایران شناخته می‌شود. همچنین لاتاری توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم شبکه نمایش خانگی را در سال ۱۳۹۷ به خود اختصاص دهد.

زیبا کرمعلی در خندوانه

این هنرمند تاکنون در خندوانه حضور نیافته است. اما چندباری در برنامه‌های مختلف صحبت کرده است. به عنوان مثال می‌توان به گفتگوهای زیبا کرمعلی در موارد زیر اشاره کرد که می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این هنرمند، آنها را ببینید:

  • دیدآرت: یکی از مصاحبه‌های ایشان در سال ۱۴۰۰ است که در مورد مسائل مختلف اعم از نحوه ورود به بازیگری در فیلم لاتاری و عقایدش در مورد سینما و سوالاتی که از او پرسیده‌ شده صحبت می‌کند.
  • کافه آپارات: مصاحبه دیگری از ایشان را می‌توان مربوط به ۴ سال قبل دانست که در کافه آپارات ضبط شده بود. اون در این مصاحبه پیرامون کار با آقای مهدویان و تجربه‌های بازیگر جوان بودن و فیلم لاتاری صحبت‌هایی را بیان کرده است.

فیلم‌ها و آثار زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی تاکنون در ۵ فیلم مختلف بازی کرده است. هرکدام از این موارد عبارتند از:

  • لاتاری: فیلمی که در سبک درام، رمانتیک و هیجان انگیز ساخته شده است و در قسمت قبل به طور کامل آن را معرفی کردیم.
  • دینامیت: فیلمی کمدی است که در آن زیبا کرامتی در کنار پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، محسن کیایی و غیره حضور دارند. داستان راجع به ۲ طلبه جوان است که در یک خانه در تهران قصد زندگی دارند. آنها در نهایت موفق به اجاره یک آپارتمان در شمال شهر می‌شوند اما همسایگان این آپارتمان‌ها به طور کلی عقاید متفاوتی دارند.
  • فیلم Barter: این فیلم که کارگردانی آن را زیبا کرمعلی در سال ۱۴۰۰ برعهده گرفته است، یک فیلم کوتاه است که در جشنواره بین المللی فیلم «وسکا» در کشور اسپانیا و مسابقات بین‌المللی فیلم‌های کوتاه نمایش داده شد. داستان راجع به پسری ۱۳ ساله به نام پارسا است که می‌خواهد رازی ناگفته از پدرش را پنهان نماید. او در اخرین پست اینستاگرامی خود از این فیلم در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم انتخابی اسکار در بخش دانشجویان رونمایی کرد. این فیلم توانست برنده تنها جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره بین المللی فیلمهای کوتاه باتومی – LemOn شود.
  • دوبله فیلم سینمایی اردوگاه شعبده بازی.

این هنرمند دو فیلم دیگر را نیز در لیست کارهای خود قرار داده است اما این اثرها جزوی از فیلم‌هایی که او در آن نقش ایفا کنند نیست. این دو فیلم عبارتند از:

  • چشم آبی: یک فیلم کوتاه است که در سبک درام و فانتزی ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی امین صامتی ساخته شده است. خلاصه داستان به این قرار است که یک مرد به دنبال کرختی یک مسافرخانه در شهری کوچک، به سمت خیابان‌ها در نیمه شب می‌رود و … . کل فیلم در ۹ دقیقه ضبط شده است.
  • حکم: فیلمی در سال ۱۳۸۳ با بازی عزت الله انتظامی و لیلا حاتمی است که به صورت یک درام پخش می‌شود. داستان به این قرار است که آرش به جرم اینکه لیدار، نامزد خود را کشته، زندانی است و اکنون حکم او باید صادر شود. اما او به مادرش می‌گوید که بی‌گناه است و در این حال است که فرشته و وکیل این مرد، به دنبال پیدا کردن مدرک برای اثبات بی گناهی او هستند.

پیج اینستاگرام زیبا کرمعلی

شبکه‌ اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین پلتفرم‌های فضای مجازی است که بسیاری از افراد در آن فعالیت می‌کنند. در این راستا باید گفت زیبا کرمعلی در این شبکه نیز حضور دارد. او با آیدی zibakaramali در این شبکه فعالیت می‌کند و می‌توانید از طریق لینک زیر با آن در ارتباط باشید.

لینک اکانت اینستاگرام زیبا کرمعلی

اگر نگاهی به پست‌های اینستاگرامی این زیبا کرمعلی بیندازیم، بیشتر پست‌ها تصاویر هنری و جذاب از این فرد است. همچنین در کنار آن نیز پست‌های دلی، نمونه کارها، شرکت در جشنواره‌ها،

از جمله علایق این هنرمند می‌توان به ادبیات و نوشتن در حوزه رمان اشاره کرد. او همچنین در عرصه ورزشی نیز والیبال و شنا را دوست دارد. شما می‌توانید آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها از این هنرمند را در این فضا دنبال کنید.

irjavan.com

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *