عکس های کمتر دیده شده از کامران تفتی

عکس های کمتر دیده شده از کامران تفتی

کامران تفتی بازیگر مجری و خواننده، متولد ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ در تهران اسـت. کامران به عنوان فرزند اول خانواده در شهرک قصر فیروزه بـه دنیا آمده اسـت ؛ پدرش «اردشیر تفتی» از کارکردان نیروی هوایی ارتش بوده کـه تجربه بازیگری هم دارد. تنها یک برادر بنام کیوان متولد ۱۳۶۳ دارد کـه او هم در موسیقی فعالیت میکند.

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد ک فعالیت اش را از تئاتر شروع کرد تا بـه تلویزیون رسید و حالا در کار خوانندگی و مجری گری نیز وارد شده اسـت. نخستین بار سال ۱۳۶۵ در ۷ سالگی تئاتر را درکنار پدرم تجربه کردم و از دبیرستان تمام تئاتر هاي‌ مدرسه را اجرا میکردم بعداً در دانشگاه به‌صورت جدی تئاتر را ادامه داد.

 

به‌ صورت حرفه اي درسال ۱۳۷۳ وقتی ۱۸ ساله بود در سریال «ولایت عشق» جلوی دوربین رفت تا این کـه در سریال «خواب و بیدار» سال ۱۳۸۰ دیده شد. شهرت کامران از سال ۱۳۸۴ با سریال «حسم سوم» فخیم زاده شروع شد سپس سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۹ ساله بود با فیلم «بـه هدف شلیک کن» وارد سینما شد. او با سریال «خسته دلان» سال ۱۳۸۸ و «زیر هشت» سال ۸۹ شهرت اش کامل شد.

 

کامران تفتی کنار بازیگری مدتی به عنوان مجری برنامه «وقتشه» با موضوع ترویج ازدواج و برنامه «دست فرمون» در شبکه نسیم فعالیت داشت. کامران تفتی شهریور ۱۳۹۶ خبر ازدواج خودرا در برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور رسانه اي کرد.

 

 

برگرفته از سایت تالاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *